2012. március 27., kedd

Új kedvenc teák :-)

Már vagyon régen írtam Nektek teákkal kapcsolatos bejegyzést........szóval egyrészt itt volt az ideje, másrészt viszont az "életmódváltási"-kísérlet :-) miatt jelentősen megváltozott a teákhoz fűződő viszonyom is...:-) Továbbra is nagyon-nagyon szeretem őket, de mivel az eddigi kedvenceim csak cukorral vagy mézzel voltak igazán finomak, így váltani kellett.......
Sikerült olyan új kedvenceket találnom, amik cukor, vagy bármilyen édesítőszer nélkül is finomak....sőőőőőt, meg merem kockáztatni, hogy jobban ízlenek, mint a klasszikus fekete teák, amiket eddig ittam.

Első számú kedvencem egy Clipper tea lett, méghozzá a Bio erdei gyümölcsös & fekete berkenyés koffeinmentes változat. Hihetetlenül finom gyümölcsös íze, illata, aromája van.......soha nem voltam nagy rajongója az ilyen piros gyümölcsös teáknak, de ez szerelem volt első kóstolásra. Tetszik benne, hogy bármikor ihatom, mert koffeinmentes, és még hidegen is nagyon finom. Nagy előnye még, hogy annyira markáns íze van, hogy egy filter bőven elég két bögre teára is (egyébként 20 filter van egy dobozban). Igazából csak jókat tudok róla írni, minden szempontból. Nagyon klassz az is, hogy környezetbarát a csomagolása (a második kedvencnek is).
Szóval csak ajánlani tudom. Clipper teát szerintem a legtöbb bioboltban árulnak, az enyémet a Napos Oldal vegetáriánus étteremben és bioboltban vettem (http://www.naposoldal.com/Biobolt), ahol előtte le is lehet tesztelni, mert az étterem részen ilyen teát készítenek.


Második kedvencem egy "Blueberry Breeze" nevű Celestial Seasonings áfonyás zöld tea. Nagyon szeretem benne, hogy ez is maximálisan élvezhető cukor nélkül. Korábban nem voltam oda a zöld teákért, mert valahogy nekem túl erős az ízük, nem szeretem a fanyar mellék- és utóízüket. Még a legjobb minőségű zöld teák sem jöttek be. Szóval kicsit tartottam ettől a teától is, de nagyon kellemesen csalódtam benne. Nagyon harmónikus és enyhe íze van, valószínűleg azért, mert nem csak zöld, hanem fehér teát is tartalmaz.
Korábban is ittam már Celestial teákat, de nekem valahogy mindig olyan túl amerikai ízük volt......nem tudom, az amerikai cuccok mindig túl vannak ízesítve.....:-)
Ez az áfonyás zöld tea viszont teljesen el lett találva, úgyhogy csak ajánlani tudom őt is.
Ezt a teát is a Napos Oldal-ban vettem.

5 megjegyzés:

  1. Nem csodálom, hogy kedvencek:)

    VálaszTörlés
  2. Hú, és micsoda csomagolás! nem teszed el a teafilter borítékját? Én biztos megtartanék párast, annyira szép!!! Föleg a pávás! (A szomszédunknak van 2 pávája...)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs a filtereknek külön csomagolása.....jó kis ökobarát cucc!!!! De az ilyen szép csokis, teás, cukorkás dobozokat összehajtogatva el szoktam tenni...már egész szép kis gyűjteményem van. :-D

      Törlés
  3. :-)Örülök, hogy bejöttek a teák, már a vásárlásnál is jól mutattak a kezedben! :-)
    Az első számút én is ki fogom próbálni! :-)

    VálaszTörlés
  4. De jó :) Én is imádom a teákat. :) Mostanában rákaptam megint a filteres teákra :) De, ugye azokat ízesíteni kell, ahogy írtad.. Na majd kiprószálok valami ilyesmit :) Mondjuk azért szerencsére még most is iszok szálas teákat is és azok is fincsik :)

    VálaszTörlés